emmaoemmie

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Novell: Manga Maja xDD del 1

Av Emma & Emmie - 4 oktober 2013 16:30

Jag vaknar av att väckar klockan ringer... klockan är 06.30 jag går upp ur sängen tar på mig min morgonrock och min tofflor c; och så tar jag med mig kläder jag för att jag ska dusha. så efeter 25 minuter tar jag på mig mina nya kläder först mina svarata Jeans och sen mitt Vita linne och nu ska jag äta frukost men det finns ingen mjölk eller flingor -.- då hittar jag en lapp där det står (Handlar just nu men vi ses sen puss mamma) Men iaf jag tar ett Rostat bröd och så tar jag Filmjölk med lite kanel... Nu ska jag bara packa mina skolsake... Pennor, Block, läpp balsm, smörja, mobilen, och lite allt möjligt. nu ska jag bara hämta en frukt och min ramlös ^^ så nu är det dags att gå till skolan. 45 minuter har gått och jag är i skolan nu. det är bara och vänta 5 minuter till så öppnar dem.. 5 minuter gått. dem öppnar och alla springer in så att min frisyr nästan blir förstörd o.o nu är vi iaf i klassrummet ochjuste glömde säga att jag är ny på skolan .... Fröken presenterar mig och ja skriver mtt namn på tavlan.. Fröken säger att jag ska gå och sätta mig brevid en tjej som heter Dracularua ;B Hej säger hon! Jag säger också hej.DL - Du är ny här va? jag- Japp det är ja. DL - Lycka till du kommer säkert få Kvarstättning. Jag - Varför då? o.o DL - Jo det är så att alla nya i denna klass får kvarsättning! fast vet inte varför... Jag -  Mmhh..  Fröken - TYSTA NU... nu när 2 timmar gått så är det rast ^^ och jag går ut då står alla vid dörren och jag undrar varför men då börjar alla skratt... Vad är det som är så roligt frågar jag? Det är det att din byxa sprukit på benet!!! ;D Nej det har den inte det ska vara så -.- Alla blir tyst. och jag går där i från. men dkommer dem där killarna igen och säger Maja? Ja säger jag... Och så säger 4 av killarna fula ord till mig.. och jag börjar spring iväg gråtandes... men då är det en tjej som gör krockben på mig så att jag ramlar och slår i benet och huvudet så att jag får litet sår och näsblod... Killarna är presic bakom och tittar förvånat på mig o.o En av killarna säger du måste till en läkare... och jag skriker (LÄMMNA MIG IFRED) En av killarna hjälper mig upp och drar mig.. Du maja jag heter Kim. och jag ska hjälpa dig kom med här.. jag tycker han är rätt söt ^^ och jag säger ok o.o Kim - Du blöder väldigt mycket.. Jag - Ja vet det.... Han börjar ta armarna om mig... och säger kom med här.... sen börjar han dra mig så att vi nudar varandra......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Emmie - 7 mars 2014 13:42

Hejj! Här är ett recept på Hemmagjord hallon glass :)     Ingredienser:   3 dl   vispgrädde  3  ägg  3 msk  florsocker  ½ dl  hallonsylt  250 g  hallon (färska eller frysta) Så här gör du: Vispa grädden...

Av Emma & Emmie - 6 mars 2014 19:59


Hejj!  igen här är 14 olika smink tips :))   Hur får jag ögonfransarna att hålla sig böjda hela dagen? SVAR: Byt ut din vanliga mascara till en vattenfast variant. De har en lättare formula och är med andra ord inte lika tunga på fransarna.  ...

Av Emma & Emmie - 6 mars 2014 19:52


Tjena.. länge sedan :) Depend har ju släppt sina nya vårfärger.. Jag bara älskar alla.. ska åka till stan imorgon och köpa dem.. kanske kommer en bild hur det ser ut när jag målat min naglar med dem   ...  Jätte läckra.. kommer tips senare //Emmie  ...

:3

Av Emma & Emmie - 9 december 2013 15:16

Hejj! vi har ju inte bloggat på länge.... Okej jätte länge. men det är så att jag och Emmie har vart på Collge (Stavfel) Där har vi vart och ridigt i en månad så vi har inte kunnat blogg fanns ingen teckning ._. och så har vi tagigt en Paus men nu ...

Av Emma & Emmie - 4 november 2013 11:29

Hej! förlåt att vi inte bloggat men internet har inte funkat och så tog vi en paus men nu ska vi blogga på som bara den.....  Idag ska jag och Emmie åka och hadla kläder det gör vi nog kl 1 eller nåt sånt nu måste jag göra mig i ordning :) Juste vi f...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som är 11 & 12 år Vi heter Emma och Emmie. Vi älskar Sport, Mode, Smink, Shopping, Skönhet och att vara med vänner.. Vi har en Mailaddres som är EmmaoEmmie@hotamil.se Hör gärna av er

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du?
 Smink
 Kläder
 Sport
 Baka
 Laga mat
 Äventyr c;
 One direction
 JB
 Nåt annat skriv en kommentar då ;D

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

....

Free Bunny Carrot MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ros


Ovido - Quiz & Flashcards